En İyi 10 Fondöten Markası?


İnstagram da gelen bazı sorular oluyor, elimden geldiğince de cevaplamaya çalışıyorum. Kullandığım fondöten çok soruluyor.

Aslına bakarsanız, anneler günü vesilesiyle gittiğim Watsons da orada ki personelin tavsiyesi üzerine 'Loreal İnfallible 24 HR' fondötene geçiş yaptım. Şuan için gerçekten çok memnunum diyebilirim.Cildin de pembelik istemeyenler için harika bir ürün ve kapatıcılığı da çok iyi. Daha önce Lancome Tent Miracle fondötenini kullanıyordum ve gerçekten ondan çok memnunum. Lancome kullanmadığım günler de kesinlikle Loreal İnfallible 24 HR'yi kullanacağımı söyleyebilirim.

Vee şimdi sizler için araştırdım ve en iyi 10 fondöten markasını buldum;

  1. DiorSkin Forever Fondöten

  2. Yves Saint Laurent Fondöten
     3. e.l.f Flawless Finish Fondöten












     4. Mac Studio Fix Fluid Fondöten
      5. Nars 










     6. Estee Lauder Re-Nutriv Ultra Radiance













    7. Loreal Paris İnfallible Matte Fondöten











     8. Max Factor Facefinity 











    9.  Bobbi Brown Moisture Rich













     10.  Chanel














Yorumlar

Popüler Yayınlar