Hamilelik Halleri :)

pelinoner
pelinoner


pelinoner
 pelinoner

pelinoner













Böyle hepsini yan yana dizdim ki az buçuk neler oluyor anlayın diye :)
Hamilelik yukarıda ki durumlara göre çok matrah bir şey gibi görünmüyor. Kabul ediyorum.  Ama şu bir gerçek ki harika bir duygu, içinde büyüyen bir canlı, nefes bulan, can bulan bir insan. Rabbim'in mucizesi..

Ben rahat bir hamilelik yaşadım diyemem ama çok da zorlayıcı değildi. Nasıl oluyor diyeceksiniz?
İlk 3 ayım biraz problemliydi. Kanamam oldu, 15 gün rapor aldım, progestan kullandım ama çok şükür toparladım. Sonra ki süreçte sadece mide rahatsızlıklarım oldu. Her yemeği yiyemedim, yediğim yemeklerde hep dokundu.

Hamileliğim yaza denk geldiği için sıcaktan şişlik ve kaşıntılarım oldu. (bir başka yazımda detayları ve bulduğum çözümü sizlerle paylaşacağım.)

Mantar enfeksiyonu nedeniyle erken doğum yaptım. (bu konuyu da ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım.) Normal doğum yaptım fakat narkoz yemek zorunda kaldım.

Doğuma gittiğimde sadece eşim vardı. Annem ve kayınvalidem memleketteydi. Eşimle birlikte hallettik her şeyi ve bununla ilgili de toparlayıcı bilgiler paylaşacağım sizlerle...

Ve sonrası muhteşem bir duygu, en duygusal an, evladını koklayıp, ona sarılmak, kucağına almak. Dilerim Rabbim isteyen herkese bu muhteşem duyguyu tattırsın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar